понедељак, 20. фебруар 2017.

Dr Udo Ulfkotte († 13. Januar 2017): istina ne umire

Preuzeto sa http://yournewswire.com/german-newspaper-editor-exposed-cia-dead/

Bivši novinski urednik koji je razotkrio kako CIA kontroliše medije pronađen mrtav


Bivši urednik najvećih novina u Nemačkoj razotkrio je da CIA plaća novinare u Nemačkoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Australiji i Novom Zelandu da podmeću lažne priče i da CIA pokušava da isprovocira rat u Rusiji

Posted on January 15, 2017 by Baxter Dmitry
















Dr Udo Ulfkote (Udo Ulfkotte), bivši nemački novinski urednik čija je knjiga bestseler razotkrila kako CIA kontroliše nemačke medije, pronađen je mrtav. Imao je 56 godina.



Ulfkote je bio urednik u Frankfurter Allgemeine Zeitung, jednim od najvećih novina u Nemačkoj, kada je objavio knjigu "Kupljeni novinari" (Gekaufte Journalisten), bestseler koji ga je koštao njegovog posla, a možda i života.

Nemački mediji, u kojima je proteklih nekoliko godina bilo zabranjeno izveštavanje o njegovom radu, javljaju da je umro jer mu je "srce otkazalo".

Priznajući da mu je život u opasnosti, Ulfkote je objasnio da je bio u boljoj poziciji nego većina novinara da razotkrije istinu, jer nije imao dece koja bi mogla biti ugrožena.

Govoreći za ruski list Ruski insajder, Ulfkote je rekao:
"Kada sam rekao Frankfurter Algemajne Cajtungu (novine u kojima je radio) da ću objaviti knjigu, njihovi advokati su mi poslali pismo preteći sa svim pravnim posledicama ako objavim imena ili tajne - ali mi ne smeta. Vidite, ja nemam decu za koju bih morao da brinem."

Njegov strah od rata u Evropi, doveo ga je do odluke da kaže istinu o korporativni medijima pod kontrolom obaveštajnih službi u ime finansijske klase.

"Ja sam novinar oko 25 godina, i obrazovan sam da lažem, da izdajem, i da sakrivam istinu od javnosti", rekao je Ulfkot za Russia Today. "Bio sam podržan od strane Centralne obaveštajne agencije, CIA. Zašto? Zato što sam pro-američki orijentisan."

"Nemački i američki mediji pokušavaju da izazovu rat naroda u Evropi, da izazovu rat u Rusiji. Ovo je tačka bez povratka, a ja ću ustati i reći... da nije u redu što sam radio u prošlosti, da manipulišem ljudima, da vršim propagandu protiv Rusije."

Ulfkote je rekao da su novinari u većini korporativnih medija u SAD i Evropi pod "takozvanim nezvaničnim okriljem", što znači da oni rade za obaveštajne agencije. "Mislim da je to posebno slučaj sa britanskim novinarima, jer imaju mnogo bliže odnose sa Amerikom. To je naročito slučaj sa izraelskim novinarima. Naravno sa francuskim novinarima. ... To je slučaj sa Australijancima, [sa] novinarima sa Novog Zelanda, iz Tajvana... pa, sa mnogim zemljama ", rekao je on.


Knjiga "Kupljeni novinari" je postala bestseler u Nemačkoj, ali, u bizarnom obrtu koji, kako kaže Ulfkote, karakteriše isključivost izazvanu CIA kontrolom zapadnih medija, o knjizi ne može da se piše u nemačkoj štampi.

Ulfkote je rekao: "Nijednom nemačkom mejnstrim novinaru nije dozvoljeno da izveštava o [mojoj] knjizi. U suprotnom, on ili ona bi bili otpušteni. Dakle, imamo bestseler o kojem nijednom nemačkom novinaru nije dozvoljeno da pišu ili govore."

Među pričama za koje Ulfkote kaže da mu je CIA naredila da podmetne u svojim novinama je lažna priča da je libijski predsednik Moamer Gadafi gradio fabrike otrovnih gasova u 2011. godini.

"Ovo je tačka bez povratka, a ja ću ustati i reći ... da nije u redu što sam učinio u prošlosti, da manipulišem ljudima, da vršim propagandu protiv Rusije, a nije u redu ono što rade moje kolege , i što su radile u prošlosti, jer su potkupljeni da izdaju narod ne samo u Nemačkoj, širom Evrope. ... Veoma strahujem od novog rata u Evropi, ne volim da opet imamo ovu situaciju, jer rat nikada ne dolazi sam od sebe, uvek postoji ljudi koji guraju u rat, a to nisu samo političari, već i novinari takođe. ... Mi smo izdali svoje čitaoce, samo da guramo u rat. ... Ne želim više ovo; Muka mi je od ove propagande. Živimo u banana republici, a ne u jednoj demokratskoj zemlji u kojoj imamo slobodu štampe."

Нема коментара:

Постави коментар