субота, 8. октобар 2022.

Vatikanske ubice (ispovest bivšeg jezuite) - Alberto Romero Rivera [PDF, Srb]

 

̶  KAKO JE NASTAO KOMUNIZAM?

̶  KO JE PISAC “PROTOKOLA SIONSKIH MUDRACA”?

̶  KO JE PRAVI AUTOR HITLEROVE KNJIGE “MOJA BORBA”?

̶  KAKO JE NASTAO ISLAM?

Citati:
Rim je mudro razaslao u mnogim pravcima one koji su tvrdili da u svetu postoji zavera.
To je bila sjajna dimna zavesa da se skrene pažnja dalje od Vatikana. Objavljene su mnoge knjige koje optužuju komuniste, Trilateralnu komisiju, Rokfelerovu porodicu, cioniste, iluminate, Rimski klub itd. Tragična činjenica je ta da je Rimska crkva stvorila većinu tih organizacija, kao i organizacije koje su ratovale sa njima. U pitanju je bila, i još uvek je, velika igra.
Inkvizicija je bila najstrašnija mašinerija okrutnosti i moći koju je svet ikada upoznao. Crkvu su tada vodili dominikanski monasi, ali u pozadini su i tada stajali jezuiti. Sveta stolica je donosila užasan teror, gde god je dopirala njena moć. Niko nije bio siguran.
Rimokatolička crkva je od 1200. godine proizvela 68 miliona žrtava. Danas rimokatolička institucija pokušava da izmeni istoriju, odnosno, ono što je vezano za inkviziciju, kako bi prikrila svoja nedela. Knjige o tom predmetu tajanstveno su nestale iz mnogih biblioteka. To je najbolje skrivana tajna modernog vremena.
Jedina dozvoljena religija u Španiji bila je rimokatolička religija. Lokalni sveštenici su imali liste. Ako neko ne bi došao na misu, tajna policija je bila obaveštena o tome. Policija bi ih pratila dok ne bi pronašla njihove tajne lokacije.
Pozvali su me na tajnu crnu misu, koju je vodio jedan od viših pretpostavljenih jezuita u samostanu na severu Španije. Kada sam se poklonio da poljubim njegov prsten, zapazio sam simbol od kog mi se zaledila krv. Bio je to masonski simbol. To je bila stvar koju sam mrzeo i protiv koje mi je bilo dano da se borim.
Sve se rušilo. Saznao sam da je crni papa takođe mason i član španske komunističke partije. Dobio sam vrtoglavicu kad sam saznao da je jezuitski general u tesnoj vezi sa iluminatima iz Londona. Ignacije Lojola, osnivač jezuitskog reda, bio je član iluminata.

Knjigu možete preuzeti putem ove veze:

Нема коментара:

Постави коментар